BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 18, 2011

~~~3 tahun, 3 bulan, 3 hari....~~~

hari ini..hari ini..hari ini...entry jiwang plak...hohooh
sebelum tirai melabuhkan pukol 12 malam...huhu saya mahu memberitahu...bahwa...hariini..genaplah 3tahun, 3bulan, 3 hari hbgn saya dengan si dia....blink3....huhu semoga kekal selamanya jika die tertulis untukku..
awak..awk...awk...

saya sangat harap awk tunaikan janji awk...semoga jnji itu akn ditepati...okeh... (^____*)

semoga kekal selamanya okeh...

kalau ade jodoh...i'll marry u....(cewah..haha)

sama-sama terima kelemahan dan kekurangan diri masing2 okeh...

dah3...cukup entry jiwang...hishhhh....poyo...opsss...

tempek gambo sket....
hoho

sAyA, diA & pizZa hUt...

sup pizza xbest....xsdp...roti pom..due2 xabeh...hoho..not our taste...ngee.. (^_^)


~sAyA & diA di KLCC~

dia nk beli buah anggur nk makan mase tgk movie...opsss..kntoi....hoho tgk cite Hikayat Merong Mahawangsa....bestt..huhu...


jeng3...
~sAyA & dia mkn di fOOd cOurt KLCC ~

ok2..entry cecah lantai..penuh dgn gambo jek...sudah entry jiwang..tuka mood balik..skema...ok2,,,,..

jom balik...adios..sayonara...kenpachikon..opss..silap..balik dlu...ok tata...assalamualaikum....

p/s: byk2 doa...(^_*)....ceriakan hidup anda..selamat beramal..ngeee....

LOts Of LOvE,

0 comments: